гул4ето написа:

здр аз са6то имам този проблем от близо 3 месеца по тялото ми се появиха пап4ици които много ме сарбят и дори ме болят ходих на дерматолог но тои ми исписа едно лекарстжо да се мажа три дена и след тожа 6тели да из4езнат.но ни6то за 3 три дена се из4истиха и после пак се пояжиха и незнам какво да пражя тази година сам абитурентка и ме е страх незнам дали 6те се махнат помогнете ми моля ви...