Прероден написа:

Уви, Маги, по-скоро завинаги. Става нещо като аксесоар към нощното бельо :) Разбира се умишлено или по друга причина могат да се правят паузи (ден, два) и тогава човек сам установява необходимостта да го ползва всяка нощ. За почти две години дотолкова съм свикнал, че маската, ако не я сложа, по-скоро ми липсва, отколкото пречи!... Такъв поне е моя личен опит. Чувал съм, че има хора никога непривикнали, но като знам какво ми спестява и от какво ме избавя...