Прероден написа:

Колеги, хора, ползвайте форумите за насоки и препоръки. За консултации - СПЕЦИАЛИСТИТЕ! Лекарите! Та това им е работата. По-горе съм писал ". .. А си закупих апарата от България - гаранционната, а и след това поддръжка, консулта и настройките, контролите - това са основни критерии и не мога да ги получа по пощата, закупени в интернет-магазин! За лекарите, които ми върнаха живота - д-р Милена Николова (0887693995) и д-р Красимир Ранков (0887437533)- ПОКЛОН!!! Няма другаде такова съчетание между състрадателност и професионализъм! Познават симптомите, апнеята и апаратите в най-дълбоки детайли. А и как иначе - не е само мое мнение - едни от първите в България са (за мен най-добрите),..." Ползвам апарата (СРАР) - няма странични ефекти! Какво говорите! Синузита ... не ви е настроен апарата, може би не сте направили задължителното - да се изследвате първо в специализирана лаборатория, параметрите, настройките се съобразяват именно с изследването. Има аксесоари - отоплители и др. или просто в този случай хитринка - шлауха да минава по възможност под завивката. А при силна хрема - може би ден, два без машинка... Но пак ви казвам, аз съм с известен практически опит, но това е субективно. Лекарите са тези, които да ни консултират. нали и затова им плащаме - да знаят и да ни посъветват как да си запазим здравето. Иначе всички сме знахари...