Митко написа:

Ползвах апаратчето за около 2 часа през деня да пробвам дали ще му свикна и след 2 дена започна една тъпа болка в горната част на носа и между веждите. Това продължи около 3-4 дена като първите 2 дена ме боляха и очите ту лявото ту дясното Възможно ли причината за тази болка да е в апаратчето. Болка на моменти беше съпроводена с много силно главоболие.Имам синузит (някаква бактерия), която лекувах с антибиотик 8-9 дена преди да ползвам (тествам ) апаратчето. Някой имал ли е подобни оплаквания ?