Деси написа:

Разберете, че причината за кандидата е нарушение в баланса на чревната флора в следствие на прием на антибиотици, слаба имунна система или други причини и ако ви е слаба имунната система колкото и лекарства да приемате това е временно решение, защото освен борбата с гъбите трябва да се вземат мерки за засилване на имунитета и нормализиране на чревната флора. За засилване на имунитета яжте чесън, мед, лимони, чай от ехинацея, екстракт от черен орех, цитросепт или някакъв друг имуностимулатор. Пиите калций, магнезий и цинк. Освен това е важен хранителния режим - никакво сладко и тестяно, абе въглехидратите трябва да се намалят на минимум. Яжте кисело мляко, броколи и храна богата на белтъчини. Гъбите виреят в киселинната среда на стомаха, затова не трябва да се ядат въглехидрати. Няма как да се приборите с тях ако ядете само сладко и тестяно. Също така е важно приема на пробиотик, аз препоръчвам ентеросан S-2 i S-V, съдържа лактобацили и бифидобактерии. Чесънът също е противогъбичен. Може да приемате хомеопатичното лекарство Monilia albicans, което представлява мъртва кандида и с приема му провокирате защитните сили на организма ви да се активизират. При приема на хомеопатичен продукт, не трябва да приемате кафе и мента. Има специална хомеопатична паста за зъби. Носете памучно бельо и го гладете. Ако ви се наложи да приемате антибиотик поради някакво друго заболяване, задължително го правете с някакъв пробиотик. Основното, което трябва да разберете, че ако ви е слаба имунната система колкото и глобули да слагате проблема е , че не гъбите са упорити, а че вашия организъм е слаб и не може да се справи с тях. Да не говорим, че химията води до още по-голям хаос в организма... Яжте и лимони. Преди 2 години лекувах кандида, в резултат на което вече съм алергична към флуконазол (съдържа се в Микомакса и всички други противогъбични медикаменти) и Нистатин (също противогъбично, има го във Флажила) и в резултат на алергията ми останаха пигментирали петна по лицето. Слава богу гъбите тогава се махнаха. Преди 2 месеца след прием на антибиотик заради възпаление на гърлото получих много остра гъбична инфекция. Сама съм си виновна, защото много добре знаех, че трябва с антибиотика да се пие и пробиотик, но не си взех. В паниката отидох на доктор, изписа ми отново хапчета съдържащи флуконазол, а аз изключих, за моята алергия. Последва отново алергия, обриви и белези по лицето. :( А и гъбите останаха. Снабдих се с пробиотици, цитросепт и всичко изброено по-горе и засега гъбите ги няма. Все още приемам пробиотици и след като ги спря ще си направя микробиологично изследване и се надявам гадините да са изчезнали.