елена написа:

здравей Мими аз съм така от 3 години но по цялото тяло на мен даже диагноза не ми поставиха сега ще ходя в цибалаб за поредните тестове за парите които съм дала до сега не говориме Провери каква точно бактерия те яде най добре в някоя часна клиника има една казва се Анаста занимава се основно със изследвания на стафилококови бактерии и техните производни Успех и напиши до къде си стигнала