Елена написа:

Здравейте искам да попитам за влагалищните гъбички от няколко години повече от 4 има влагалищни гъбички ходила съм при доста гинеколози и никакъв ефект последно като ходих ми казаха че са хронифицирани и ще се появяват при отслабване на имунната система. Бих искала да разбера нямали някакъв начин да се махнат защото е неприятно и съответно мога да заразя всеки път партньора си. Благодаря Ви предварително.