Йорданка Дилчова написа:

Искам да споделя с вас , че съм потресена от здравния закон при който е дефинирано как трябва да се окаже лекарска помощ на разболелите се и спешно нуждаещи се от навремено лечение.Една седмица сина ми е лекуван неадекватно от личния лекар .Когато викаме линейка в къщи тя идва и отказват да го изпратят в болнично заведение защото няма направление от личния лекар. Е кажете ми моля това нормално ли е и се губят още 2 дена докато се срещнем с личния лекар а тя болеста си се развива а ние сме безсилни срещу този необмислен закон .Как можем да излезем от това глупаво положение и да си помогнем сами питам аз