Silvana Dineva написа:

Напълно те подкрепям в тази тема. Аз съм със слаба имунна система, за това приемам огромни коли4ества плодове и зеленчуци, тайната е в правилното хранене. Но тъй като сме свикнали да се тъпчем с изкуствени храни се получават различни видове болести, сами си се тровим. За това е време хората да започнат да мислят по един нов начин, да си дадат сметка за начинът по който живеят и се хранят.Хора обичайте себе си и се грижете за вашите прекрасни тела.Човешкото тяло е с уникална система и е най великото нещо на света :)