maxel написа:

Здрасти пак :) приключих с изследванията вече. Д-р Абушев в окръжна ми направи процедурата по вземане на уретрален секрет. Бях много притеснен, защото четох, че било болезнено, но се оказа, че съм прекалил с притесненията. Вярно, усещането не е приятно, но не е и болезнено. Явно при всеки е различно. Под сексуално въздържание съм 4-ти ден, защото бях планувал за днес като занеса уретралния секрет за изследване в ЛАБОРЕКСПРЕС да направя също така и спермограма и да и да пусна нови кръв и урина, но Абушев ме прати в микробиологична лаборатория СТАТУС за секрета (където пуснах кръв и урина) и ми препоръча доцент Йонков в АГ болница за спермограмата понеже се занимавал само със това. Чух се с доцента, обясних му историята си и той каза да не е днес, защото след вземането на уретрален секрет можело да се появи кръв в спермата, което да повлияе на резултатите. Та сега вече само чакам резултатите от уретралния секрет и спермограмата, която Йонков ми насрочи за петък.