максел написа:

Здрасти. От Варна съм и съм на 31 г. Гледах това предаване на Господари на Ефира за фалшивия лекар с изследванията за хламидия. Поразрових из интернет и реших да дам една венозна кръв за всеки случай. Майка ми е медицинска сестра и ми препоръча клиника ЛАБОРЕКСПРЕС. Струваше 22 лв. Резултатите ми са: - Хламидия Trach. - Ig A антитела ЕLISA - 1/8Титър - Хламидия Trach. - Ig G антитела ELISA > 85AE После пак в интернет прочетох, че кръвния тест не е благонадежден. Разбрах, че има още доста начини за установяване на наличие на хламидия: - Чрез вземане на уретрален секрет; - Чрез анализ на еякулат (сперма); - Чрез урина; - Чрез ДНК тест; - Чрез PCR тест Въпросите ми са кой какъв тест е, какво представлява, колко струват и къде във Варна могат да се направят? Разбрах само, че уретрален секрет процедурата е много болезнена и повечето мнения на момчета, които "срещнах" из интеренет бяха: "Повече не искам да си спомням това усещане". Питах в ЛАБОРЕКСПРЕС за уретрален секрет. Казаха ми, че нямат специалист, който да извърши процедурата и трябва уролог да го направи. След което да им занеса секрета за изследване. Понеже отдавна си имам проблеми с бъбреците та си имам лекар-уролог още отпреди при когото си ходя. Казва се д-р Абушев. Доволен съм от него по отношение на бъбречните проблеми. Но сега се оказва, че трябва да се срамя пред него да ми хваща пениса и да бърка в него с клечки. Някак идеята мъж да ми държи пениса не ми допада особено та затова се питах - Няма ли жена уролог? Междувременно искам да си направя и спермограма да проверя репродуктивните си способности също така и първа сутрешна урина .. та се питах - Ако наистина може да се установи наличието на хламидия чрез сперма и урина и са също толкова надеждни ... защо трябва да се мъча с болката от вземането на уретрален секрет? Пишете ми много Ви моля мнения че доста съм се изплашил. Стискайте ми палци! В Понеделник сутринта ще отида да проверя в ЛАБОРЕКСПРЕС дали мога да се размина със неприятното бъркане в уретера. И ако не ще отида до окръжна (защото тогава Абушев дава дежурство там) да ми направи процедурата и после в ЛАБОРАКСПРЕС за анализ на секрета, урина и спермограма.