Прероден написа:

Що касае апаратите, принципът на действие е много сходен. Разликата е в качеството както на уреда, така и на аксесоарите - маска, овлажнител; шум, "интелигентно", динамично изменение на параметрите при работа... Естествено те са и малко по-скъпи. И аз изчетох много, рових се из сайтове... А си закупих апарата от България - гаранционната, а и след това поддръжка, консулта и настройките, контролите - това са основни критерии и не мога да ги получа по пощата, закупени в интернет-магазин! За лекарите, които ми върнаха живота - д-р Милена Николова (0887693995) и д-р Красимир Ранков (0887437533)- ПОКЛОН!!! Няма другаде такова съчетание между състрадателност и професионализъм! Познават симптомите, апнеята и апаратите в най-дълбоки детайли. А и как иначе - не е само мое мнение - едни от първите в България са (за мен най-добрите), лекуват болести на съня още от времето, когато нас АПНЕИСТИТЕ ни зобаха с хапчета за кръвно, сънотворни!?! и ни препоръчваха диети... Но като липсва информация... А за Здравна каса да не говорим. Успех и нов живот желая на всички братя и сестри по съдба!