вероника написа:

Здравейте,искам да попитам вазможно ли е от гуша да напалнееш по рязко или да отслабнеш.Аз напалнях рязко за 3 месеца 20 кила от нищтото,случайни хора ми казват,че имам гуша наистина ми е по увеличена и ми е на пластове,от напалняването и по лицето ми излезе окосмяване което преди нямах.ДАЛИ ИМА НЕЩО ОБЩО С ГУША СПОРЕД ВАС?БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО АКО МЕ ПОСАВЕТВАТВЕ КАКВО ДА ПРАВЯ!