Истината за гъбичките! написа:

Изчетох почти всичко във форума. ХОРА запомнете Гъбички имат всички, Разликата е че някои хора имат силна имунна система, която не позволява те да се развиват в големи колонии. Тук е разковничето: В ИМУННАТА СИСТЕМА. Лекарства и глобули ще отстранятгъбичките за 1месец но после пак ще се появят. Но ако пиете имуностимулант и поддържате имунната си система, нямада имате проблеми. Така е с мен. Организмът сам се справя. Друго важно нещо е да не се подмивате със сапун и не използвайте интимни гелове. Те само задълбочават проблема. Използвайте за миене на интимните части чиста вода, останалата хигиена ще направи Вашето тяло. Не знам защо гинеколозите не казват истината и не изписват имуностимулатори. Аз пих Изопринозиня изписан по рецепта. Много е силен, но ефектът е поразителен. П-бажно става и с концентрирани капки от грейпфрут по определена схема. И така: не се тровете а си поддържаите имунната система. Аз години страдах от гъбички и никой не казваше че причина за това е ниския имунитет. Гинеколозите са ме одирали и по 200 лв. за 3 посещения. Сега е лесно!