Иванова написа:

По какъв начин се изследва хламидията,защото съм си правила-като са ми вземали кръв,а днес гледах предаването ,,Господари на Ефира,, и там споменаха че това не е начинът да се изследваме за хламидия.Това го каза някакъв гинеколог,във връзка с това че друг доктор по специалността мамел пациенти ,като им продава много скъпи и вредни лекарства. Моля ако може някой по вещ по темата да ми отговори и да ми разясни как протича лечението.