Спас Петков Ценев написа:

Претърпях операция на крака през м .Януаре 2010 год.Месец Март същата година,след като ми свалиха конците , крака ми се възпали много сериозно и се наложи неколкократно лечение с много силни антибиотици.От тогава постоянно се отварят рани и изтича голямо количество гной.Опериращият лекар ми каза да не се безспокоя,защото след изваждането на планката този проблем ще се разреши от самосебе си.Притеснен съм дали точно така ще се случи,или ще се сдобия с някое заболяване,което поради закъснение в лечението ще се превърне в хронично?