Silvana Dineva написа:

Имам същият проблем, скоро го споделих със шефката си, тя ми каза че сестра и е по сащият начин, и е отишла на магнитен резонанс от тези по старите дала е 150 евро, тям е показало до каква степен се развиват из цялото тяло и изписват строга диета на хранене с билкови добавки и казват е това заболяване е много сериозно и трудно се лекува, процедурата на излекуване трае една година в спазване на диетата и пиене на билкови хапчета, тя сега е добре, минали са и най накрая. Мисля януари и аз да отида да се прегледам прейдевременно ми препоръча да пия едни хапчета който помагали. До тук стигнах аз със своите проучвания, дани този път да дам за последен път пари за да намеря решението на проблема.Ще ви информирам за действието на този вид лечение а хапчетата са, не помня името трябва да намеря списанието и да ти ги напиша