Silvana Dineva написа:

Здравейте, и аз имам няколко въпроса! Направих си всички видове изследвания и кравни даже, нямам сериозно заболяване, но вече една година имам гъбички и не ми минават с никакви лекарства, вече опитах всичко.Това наистина е сериозно заболяване. Сега ми казаха че има някакъв резунанс който откривал габичките в тялото и степента на разрастване в организна, мисля да отида, като си сабера парички, но сам напълно отчаяна вече, или докторите са некадарни или ги марзи да обарнат внимание на проблема, аз му казвам имам габички пак, той повтаряй хапчетата.Кажете ми аз си мисля че е сварзано с храната която ям, за да се разпространят и да стигнат чак до мозака ми, абсолютно изглопях вече, много сам разсеяна и забравям. Проблемът ми започна от както започнах да ям месо и всякакъв вид боклучена храна. Преди ядях само плодове зеленчуци.Наистина незнам. Ако някой има идея за моето състояние да ми пише на емеила silvanadineva@abv.bg. А и приятелят целият се обрина има сериозни обриви по краката си червени папки, които го сарбят, мисля че е свързано, незнам.