Димитров написа:

Има много неизяснени положения. Мен ме диагностицираха с ХОББ. никога не съм пушил, не съм боледувал от остър бронхит и изведнъж ХОББ. За съжаление нашите доктори нямат право да прилагат нови методи за лечение, ако не са утвърдени отгоре. Примерно: конвенционалното лечениелечение на ХОББ (то не е лечение а забавяне на заболяването) е вазодилатори и инхалации. Аз намерих клиника в САЩ която ми предостави точни указания как да се лекувам до пълно оздравяване. Става дума за инхалация с глутатион. Докторите отказаха даже да ме изслушат. Стара, закостеняла здравна система. Разбира се това не е само в България. Фармацевтичните компании правят всички възможно да не се прилагат достатъчно ефективни алтернативни методи, защото ще намалеят печалбите им. Ето един пример: В Нова Зеландия един от големите производители на мляко се разболява от тежка форма на свински грип.Докторите вече го отписали, когато по настояване на близките и то след намеса на съдебните власти на болния са инжектирали огромни дози витамин С. След четвъртия ден човека е спасен.Коментариите са излишни