Доволен написа:

Апаратите са различни и работят на различни принципи....не е сигурно, че ползвате точния модел....Моят апарат е безшумен и не ме притеснява....моето мнение е, че трябжа да се обърнете към лекар....лечението си е сериозно и трябжа да се контролира, за да се постигнат резултати....не е нормално да не отслабжате...аз сжалих 20 кг за половин година. А за маската - ако издава звук, сигурно не е добре фиксирана....пак ви препоръчвам да отидете на лекар - всички проблеми могат да се отсранят и да се чувствате изключително комфортно.