Страдаща написа:

Имам поставена диогноза "сънна апнея". Купих си и апарат. Обаче почти две години се тормозя с него - шуми ми и много трудно заспивам. Диагнозата ми поставиха в Александровска болница, но апарат купих от друга лекарка - в Александровска болница апарта струваше 2 пъти повече, отколкото на други места, а по-късно в интернет видях, че в САЩ се продава на цена 200-300 долара, а ние тук плащаме хиляди..... Моля Ви - споделете - чува ли се шума от помпата на вашите апарати в стаята, в която спите, и друго - когато си сложите маската - шувате ли силен шум, който ви пречи дотокова, че да не можете да заспите ? Аз го казвах на лекуващата лекарка, но тя ми казва, че аз съм много чуствителна /едва ли не капризна/.