Вики написа:

Здравейте , аз имам подобен проблем : От два дена насам ми се появяват по корема,гърба, гушата,ръцете,над гърдите , по лицето , мисля че имам и по главата разни пъпчици,приличащи на ухапване от комар , но не мисля ,че това е комар. В началото когато ги забелязах за пръв път ги намазах със Псило-балсам , за 5-10 минути изчезват и после пак се появяват . Имам куче , наскоро карах Херпес-зостер , на който още не са му минали белезите . Дайте ми някакъв съвет какво може да бъде това и какво да предприема като за начало. Възможно ли е да е бълха или да е нещо , причинено от Херпеса .