Фитнес

Тренировка за гърди при дамите

От

Публикувана:
Последна редакция: 18/10/2017
Областта на гърдите е една от най-проблемните зони в женското тяло. Много жени считат, че силовата тренировка стимулира растежа на гърдите, което е грешно.

За съжаление това не е така, тъй като млечните жлези се състоят основно от мастни тъкани. От друга страна, те могат да развият мускулите разположени в гръдния кош под гърдите. По този начин можете да увеличите размера на клавикула. Гърдите ще бъдат подкрепени от мускулите, и те ще ги надигнат малко и ще бъдат по-изразителни. Упражненията са доста прости, но ефективни.

Преси при наклонена пейка
Задната част на пейка следва да се фиксира под ъгъл от около 30 градуса. Вземете по една тежест във всяка ръка и ги вдигнете до нивото на ключицата. Притиснете вашите гръдни мускули и изпънете ръцете си нагоре. Сгънете ръцете в лактите и бавно свалете до нивото на гърдите. Отново изпънете ръцете си.

Дърпане на двете ръце едновременно с фитнес уред
Тази дейност ще подобри визуално областта между гърдите, тъй като тя развива вътрешната страна на гръдните мускули. Седнете на пейката, хванете дръжките едновременно с двете ръце Движението трябва да бъде направено като се използва силата на мускулите, а не инерцията. Задръжте за момент в крайната точка и след това бавно се върнете на първоначална позиция. Стъпките на упражнението може да зависят от типа на уреда. Тази дейност също може да се извършва на пейка (в легнало положение) с тежести.

Опори с пейка
Тази дейност развива буквално всеки тракт на гръдните мускули, но изисква предаврително правилно затопляне. Легнете на пейката, така че лоста да е точно над очите ви. Хванете го с широко захващане; повдигнете нагоре и бавно свалете тежестта ниско до гърдите, така че да се допре до тялото приблизително в средата на гърдите. Бавно върнете тежестта в началната позиция.

Тези упражнения могат да се извършват от жени с малък опит, както и от тези които практикуват бодибилдинг; Упражненията са много ефективни при оформянето на гърдите.

Още от Фитнес