Фитнес

Обикнете физическите упражнения

Няколко полезни съвета за физическите упражнения
От

Публикувана:
Последна редакция: 21/10/2017
Най-добрата диета за отслабване все още може да бъде под дебат, но няма никакви съмнения че динамичното дуо на диета и упражнения продължава да е златен стандарт за намаляването на тегло, както и поддържането му в здравословни норми. Независимо от многото статии за ползите от упражняването твърде много хора не успяват да впишат и заклеймят тази програма в ежедневието си. Това са три начина да мислим за правенето на упражнения и ползите, особенно ако целта ви е здравословно тегло и добра фихура.

Съвет # 1 - без подходяща диета може да почувствате упражненията повече като наказание, отколкото като удоволствие.

За тези които търсят бързи резултати нисковъглехидратната диета е точното решение.

Всяка диета, особено тези при които целта е да намалим теглото си, с много ниска консумация на въглехидрати - 125 грама или по-малко на ден - е причина за бедствие когато става въпрос за упражняване. Основното "гориво" за мускулите е глюкозата (въглехидрати) и нейните форми съдържащи се в организма под различна форма - гликоген. Без тях вероятно ще се чувствате уморени или леко отпаднали в началото на тренировката.

Планирането на рутинни уражнения включва времето за приемане на храна с цел предотвратяване на упражняването на празен стомах. Ако считате че сте мудни в късния следобед, около 17 часа, защото не сте консумирали нищо след обяд опитате предварително да хапнете лека закуска.

За да увеличите своята издържливост, приемайте от 150 - до 200 калории чрез закуска в която има и въглехидрати около 30 минути до 1 час преди да се упражявате. Ето някои примери:

- Една ябълка с 1 с.л. фастъчено масло или ядки.

- Около 200 грама сирене.

- Десерт с около 150 калория и пет до седем грама протеин.

Съвет # 2 - Мислете за упражняването като за спестовна сметка.

Когато правите депозити парите растат и вие наблюдавате това с интерес и същевременно се възползвате от възможностите. Вие не депозирате пари за да ги изтеглите веднага. Физическата активност е сходна. Тя също събира интереси: за да станете по-слаб тялото ви възнаграждава вашата упорита работа като използва повече калории по време и след своята висока физическа активност.

Ето някои други начини на упражняване които допринасят за дългосрочната загуба на тегло и поддржането му.

- Мускулите изгарят калории докато мазнините не.

- Упражненията изграждат мускулите което увеличава вашия метаболизъм, така че можете изразходвате повече калории дори когато не се упражнявате. Упражняването също помага за поддържане на мускулите.
 
- Някои проучвания показват че упражненията намаляват апетита.

- Изследвания показват че тялото ви продължава да гори калории с по-висока ставка за между 2 и 24 часа след като приключите с упражняването.

Съвет # 3 - Ползите от упражняването не се измерва само по скала, но с по-добре функциониращо тяло.

Вместо да се фокусирате чърху точните килограми изгубено тегло и други подобни цифри. Обърнете внимание как се е подобрило функционирането на тялото ви след като сте започнали редовното правене на упражнения.

- Намаляват депресията и могат да бъдат особено ефективни за жени, които имат пост депресия.

- Могат да повишат чувствителността към инсулина, ако имате диабет ако сте изложени на риск за диабет може да спомогнат да се предотврати появата му.

- Може да спомогнат за заместването на мазнините в тялото ви с мускули.

Много хора се възпират от бавната загуба на тегло свързана с намалено приемане на калории (250-500 калория по-малко на ден) и упражняване, както и следвременното постигане на видими резултати. Но идеята за добре функциониращо тяло което има здравословно тегло привлича все повече и повече хора.

Още от Фитнес