Фитнес

Секси през лятото !

От

Публикувана:
Последна редакция: 22/10/2017
Упражненията трябва да са част от всяка дългосрочна програма за красота. С добър хранителен режим, управление на стреса, както и изобилие от упражнения  можете да имате естествено тонизирано лице и тяло, които ще удивят вашите приятели и семейство.

Стягане

Като важна част от всяка тонизираща програма, стягането увеличава мускулната гъвкавост, намалява шансовете за схващания, както и подобрява позата и визията на тялото.

Стягането и загряването вашите мускулите ги подготвя за по-енергични упражнения както и попречи на появата на болезненост и скованост на ставите по-късно.

Вашите мускули и стави трябва да се чувстват спокойно и комфортно когато правите физически упражнения Ако усетите каквато и да е болка веднага намалете интензивността на тренировката.

Сърдечно-съдов Фитнес

Добрата кондиция на сърдечно-съдовата система, може да ви помогне да намалите риска от сърдечни заболявания, инсулт, високо кръвно налягане и други опасни за живота болести. При условие, че сърдечно-съдовата система е в добро състояние организма увеличава притока си на кислород и сърцето става по-голямо, силно и функционира по-ефективно.

Аеробните упражнения ( продължително движение на големи мускули) са отличен начин за подобряване на вашата сърдечно-съдовата система; ходене, джогинг, тичане, плуване и каране на велосипед са само някои форми на аеробните упражнения.

За най-добри резултати трябва да увеличите и поддържате сърдечната си дейност между между 60-80% от максималния и капацитет за поне 20 минути на ден, три пъти седмично.

Ако сте начинаещи в този тип упражнения започнете бавно и постепенно увеличавайте интензивността и натовареността на тренировката.

Както при всеки друг вид тренировка може да се консултирате с вашия терапевт или фитнес инструктор за интензивността на тренировките които сте предприели и дали те са точните за вас.

Тежести

Ако сте загрижени за теглото си и не искате да изглеждате пълни или да правите мускули като момчетата и момичетата от кориците на фитнес списанията, то обърнете внимание на следващите съвети.

Вдигането на тежести се превърна в една от най-популярните фитнес дейности за хора от всички възрасти, размери и положение.

Дори ако никога не сте се докосвали до този тип упражнения, прилагането на правилната тренировъчна програма може да ви помогне да увеличите обема на мускуллите, сухожилията, костите и да подобри вашия метаболизъм и риска от нараняване.

Ако сте начинаещи като цяло, универсалната гимнастика е най-доброто за вас, защото тя е добра, резултатана, безопасна, тествана от специалисти преди да ви се предостави на касети или DVD носител и ви помага безопасно да започнете от самото начало. Някои програми изискват специални фитнес уреди, които имат тенденцията да са доста скъпи и недостъпни. Решението се намира в близкия до вас фитнес салон. Там срещу нормално заплащане ви се предостават всички уреди които са ви необходими, даже и повече. И не забравяйте - никога не е излишно да се консултирате с професионалист преди да започнете програма за упражнения или да промените своята!

Още от Фитнес