Фитнес

База за сравнение на вашето фитнес ниво

От

Публикувана:
Последна редакция: 19/11/2017
Никога не може да знаете със сигурност накъде вървите ако нямате база за сравнение откаде сте започнали и докъде сте стигнали в момента.

Трудно е да установите дал имате напредък или не, дали се движите в положителна посока.

Ето нялко съвета които ако погледнете днес ще ви помогнат да установите докъде сте стигнали след време с постигането на вашите фитнес цели.

Повечето хора се опитват да променят навиците си стремейки се да достигнат по-добра физическа форма. Има няколко неща от които те се интересуват най-много -  тегло, приемане на храна, здравина, гъвкавост и фитнес издържливост.

Така че когато започнете или дори да започне днес, вие трябва да имате дневник където можете да правите седмична актуализация на някои неща, за да знаете къде се намирате днес и утре.

Тегло
Това е лесно. Трябва да претегляте себе си веднъж седмично. Това е едно от нещата, които трябва да се вземат под внимание при измерване на вашето фитнес ниво.

Приемане на храна
Приемането на храна е нещо, което всяка голяма диета изисква да направите. Важно е да се знае какво консумирате при всяко хранене и защо. Ако следите приема на храна можете да установите какви са вашите хранителни изкушения и слабости и винаги сте в състояние да погледнете назад и да видите кои храни са оказали лошо влияние върху постигането на желаните резултати.

Сила
Измерването на силата е много лесно. Проверете колко и какви упражнения може да извършвате. Може да го направите чрез коремни преси, упражнения за бицепс, за трицепс, както и много други. Има два начина да следите. Броят на повторенията и максималната тежест с която може да направите десет повторения от дадено упражнение. Който и от двата метода да използвате резултата ще е един и същ. Може да опитате и комбинация от двата.

Гъвкавост
Гъвкавостта е едно от онези неща от които изглежда никой не се интересува, но е важна за цялостното натоварване на фитнес програмата и начина ви на живот. Гъвкавостта се тества трудно, но е едостатъчно едно повторение от дадено упражнение за да установите своята. Най-простия пример за гъвкавост е да изпънете вашите присци и да видите колко надоло може да се наведете, както и при седнало положение на пода с изпънати крака да опитате да докоснете петите си с ръце без да свивате краката.

Фитнес издържливост
Фитнес издъжливостта е друг тест който може да направите изключително лесно. Проверете колко бързо можете да избягате дистанция от един километър, колко време може да стоите на един крак или в позиция за лицеви опори. Може да опитата да проверите и какво разстояние сте способни да избягате за един час.

Вие трябва да започнете да проследявате промените в живота си, ако вече не сте го направили. Не би ли ви било приятно да разберете какъв напредък имате след месец или година?

Така че още днес или дори утре може да опитате да направите тези тестове. Те биха ви дали доста добра представа за вашето фитнес ниво.

Още от Фитнес