Фитнес

30 Минути фитнес

От

Публикувана:
Последна редакция: 14/12/2017
Колко време наистина отнема да поддържаме тялото си във форма, от силовите до балансирани упражнения, от упражненията за сърдечно съдовата система до функционалните.

Понякога е необходим около час, но тридесет минути са също достатъчни за мускулния тонус Сигурно се питае как може да постигнете това. Ето как:

Започнете с разгряване на тялото и мускулните групи за около 3-4 минути. След това вземете медицинска топка и направете 7-8 клякания докато я държите, а след това 7-8 скока. Това упражнение е колкото лесно, толкова и полезно. Следва натоварване на гръдните мускули.

- Наведете се напред държейки топката 7-8 пъти, последвано от навеждания назад със същия брой повторения. Тези четири упражнения се изпълняват без почувка помежду им.
- Направете пауза от половин мунита през която може да пиете вода и повторете тази серия от четири упражнения отново.

След втората серия може отново да направите кратка пауза за вода След това продължете тренировката с по две серии от упражнения за бицепс, трицепс и други упражнения за крака и корем по ваш избор като повторяемостта е от по два пъти. Разбира се може и да се опитате да комбинирате някои от тях, като по този начин натоварите повече мускулни групи едновременно. Така засилвате ефекта на тренировката. И не забравяйте да пиете вода през паузите между упражненията.

Още от Фитнес