Фитнес

Трениране при пътуване

От

Публикувана:
Последна редакция: 18/10/2017
Един от най-често задаваните въпроси от мъжете е как да поддържат формата си когато са в командировка, на път или  далеч от фитнес залата.

Без значение да ли сме в командировка за няколко седмици или сме извън града за уийенда поддържането на тонус и формата си е цяло постижение.


Нека да се спрем на най-лошия сценарий при пътуване и правим упражнения без екипировка и специални условия за тренировка. Половината от упражненията ще са насочени за горната част на тялото а другата за долната. Всяко едно от тях отнема между 20 и 40 секунди, а почивката между повторенията е също с такава продължителност.

План за трениране

Преди да започнете да тренирате загрейте добре тялото си като раздвижите всички основни мускулни и ставни групи. Може да направите това като бягате на място и скачате.


Упражнения за горната част на тялото

Лицеви опори
Коремни преси
Правене на кофички
Набирания /ако условията позволяват/

Упражнения за долната част на тялото

Клякания
Изпъване на краката
Скокове /би било добре ако носите със себе си въже за скачане/

И не забравяйте, почивката между повторенията е много важна!

Още от Фитнес