Диети

Диета Петте фактора



Какво представлява диетата
Тази проста диета, създадена от Харли Пастърнак, се провежда в рамките на пет седмици. Състои се в приемането на 5 малки порции храна на ден, комбинирани с пет 5-минутни упражнения, които се правят между отделните хранения. В ден от седмицата по ваш избор имате правото да консумирате и любимо ваше лакомство.

Как действа
Храненето на равни интервали ви дава чувството за ситост и така избягвате приемането на излишно количество храна. При всяко основно хранене поемате не повече от 300 калории, а по-време на закуска приблизително 200 калории.
Консумираната по време на диетата храна се състои предимно от бедни на мазнини протеини (срещат се в пилешкото месо и рибата) и полезни въглехидрати - кафяв ориз, бобови растения и варива. Позволена е консумацията на зехтин и масло от рапица, тъй като те са богати на естествени мастни киселини.
Комбинацията от бедни на калории и мазнини продукти ще ви помогне да се освободите от ненужните килограми.

5-седмичен план
Този план е разработен така че да осигури желаните от вас резултати в рамките на само 5 седмици. Той е толкова лесен и ефикасен, че можете да го превърне във ваш стил на живот.

5 начина за горене на мазнини
Метаболизъм - по-бързият метаболизъм е сигурен начин за по-бързо изразходване на калории и следователно топене на мазнини.
Тренировки - с тяхна помощ горите мазнини и изграждате отлична мускулна маса.
Подходящ брой калории - консумирайте храни, които доставят на тялото ви броя и вида калории, от които то се нуждае.
Гликемичен индекс (ГИ) - храните с нисък ГИ стабилизират нивото на захар в кръвта.
Почивка и възстановяване.
 
5 хранения на ден
Като се храните 5 пъти на ден, не само ще започнете да сваляте килограми, но и ще се освободите от чувството за постоянен глад.

5 важни хранителни компонента
По време на всяко хранене през деня трябва да приемате:
- Бедни на мазнини висококачествени протеини
- Въглехидрати с нисък ГИ (гликемичен индекс)
- Фибри
- Здравословни мазнини
- Неподсладени напитки - вода и плодов сок без добавена захар

25-минутни тренировки
Според Харли Пастърнак, създателят на тази диета, по-късите, но чести тренировки са много по ефективни от продължителния престой във фитнес залата. 

5 лакомства по време на 5-седмичния период на диетата
Веднъж седмично, например в неделя, можете да си позволите да направите почивка от диетата и да консумирате предпочитано от вас лакомство.


Последна редакция: 22/06/2017

7 дневно примерно разпределение на хранителния режим

Показаното примерно, меню може да бъде модифицинрано в случай, че имате непоносимост към някой от продуктите.
1. Първи ден
2. Втори ден
3. Трети ден
4. Четвърти ден
5. Пети ден
6. Шести ден
7. Седми ден