Витамин F

Автор:
Рецензия:
Дата на публикуване:
Последна редакция:


1.Витамин F

2.Симптоми на дефицит на витамин F

3.Хранителни източници на витамин F



Хранителни източници на витамин F


Те са достъпни в нощното розово масло, маслото от гроздови семена, масла от ленени влакна и масла от зърна, ядки и семена като соя, орехи, сусам, и слънчоглед. Той също присъства в авокадото, както и месото и рибата като сьомга, пъстърва, скумрия и риба тон.

ЕСА Омега-6 се намират в суровите ядки, семената, бобовите култури, маслото от гроздовите семена и ленените влакна. Омега-3 ЕСА се откриват в рибата и маслото от орехи.


Обратно: Симптоми на дефицит на витамин F

1  |   2  |   3

Препоръчана статия

Помогни статията да бъде намерена и прочетена от повече хора


Коментари и мнения на читатели

Коментари и мнения към статията

Тук можете да напишете мнения или да споделите ценни знания свъразни с представения материал.

Вашето име:
Вашият коментар: (препоръчително на кирилица)
Въведете кода:
Искам да следя коментарите
Email: