Витамин B6

Автор:
Рецензия:
Дата на публикуване:
Последна редакция:


1.Витамин B6

2.Облагите на витамин В6

3.Хранителни източници на витамин B6

4.Дневен прием

5.Симптоми на дефицит на витамин В6



Дневен прием


Витамин B6 се абсорбира главно в първата част от тънкото черво. Въпреки той също е абсорбира във втората част на тънкото черво от пасивна дифузия. Усвояването в дебелото черво е много слабо. Въпреки че бактериите в дебелото черво осъществяват синтеза на витамин B6, той не се абсорбира в значителна степен. Малки количества от този витамин се съхраняват в организма. Витамина е широко разпространен в различните тъкани и се отделя главно от бъбреците. Малки количества от витамина се отделят в изпражненията и в потта.

Препоръчителен дневен прием на витамин B6

Мъже 2,0 мг
Жени 2,0 мг
Деца 1,7 мг
Новородени 0.1-0.4 мг


Следва: Симптоми на дефицит на витамин В6

1  |   2  |   3  |   4  |   5

Препоръчана статия

Помогни статията да бъде намерена и прочетена от повече хора


Коментари и мнения на читатели

Коментари и мнения към статията

Тук можете да напишете мнения или да споделите ценни знания свъразни с представения материал.

Вашето име:
Вашият коментар: (препоръчително на кирилица)
Въведете кода:
Искам да следя коментарите
Email:
 

Диди

Случаен посетител | 2015-04-05 08:51:31
Явно сте ползвали материал на англйски и има малко разминаване. Пшенични микроби ( wheat germs) се превежда,като пшеничен зародиш или пшенични кълнове.