Витамин B2

Автор:
Рецензия:
Дата на публикуване:
Последна редакция:


1.Витамин B2

2.Облагите на витамин В2

3.Хранителни източници на витамин В2

4.Дневен прием



Хранителни източници на витамин В2


Витамин B2 (рибофлавин), макар и широко разпространен в зеленчуците и животинските храни, е наличен само в малки количества в повечето от тях. Храните богати на рибофлавин са зелените зеленчуци като например ряпа, цвекло, листа от репички, дива роза и листа на моркова; плодове, като например папая, стафиди, кайсии, ябълки и тропически плодове; храни от животински произход, като овчи черен дроб и яйца, обезмаслено и необезмаслено краве мляко. Други добре известни източници на този витамин са бадеми, орехи, фъстъци, семена и горчица. Средно човек не може да бъде в състояние да получи оптимален размер рибофлавин, освен ако той консумира голямо количество мляко.


Следва: Дневен прием

1  |   2  |   3  |   4

Препоръчана статия

Помогни статията да бъде намерена и прочетена от повече хора


Коментари и мнения на читатели

Коментари и мнения към статията

Тук можете да напишете мнения или да споделите ценни знания свъразни с представения материал.

Вашето име:
Вашият коментар: (препоръчително на кирилица)
Въведете кода:
Искам да следя коментарите
Email: