Витамин B1

Автор:
Рецензия:
Дата на публикуване:
Последна редакция:


1.Витамин B1

2.Облагите на витамин В

3.Хранителни източници на витамин B1

4.Дневен прием



Хранителни източници на витамин B1


Витамин В1 или тиамин се намира в най-различни животински и растителни храни. Важни източници са зеленчуците, пълнозърнестите продукти и орехите. Най-добрият източник от животински произход е свинското месо. Други източници са мляко, сирене, грах, пресни и сушени плодове, яйца. Тиамина има редица важни функции: работи с различни витамини от В-групата, за да разгради и освободи енергия от храната която ядем и помага за запазването на нервните и мускулните тъкани здрави.

Основни хранителни източници:

1. Пшеница
2. Черен дроб
3. Свинско
4. Цели и обогатени зърна
5. Сушен боб


Следва: Дневен прием

1  |   2  |   3  |   4

Препоръчана статия

Помогни статията да бъде намерена и прочетена от повече хора


Коментари и мнения на читатели

Коментари и мнения към статията

Тук можете да напишете мнения или да споделите ценни знания свъразни с представения материал.

Вашето име:
Вашият коментар: (препоръчително на кирилица)
Въведете кода:
Искам да следя коментарите
Email: